Без рубрики
В сервисі Дія ви можете зареєструвати фізичну особу підприємцем, обрати загальну чи спрощену систему оподаткування.
Реєстрація відбувається в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.
Як отримати послугу.
Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).
Електронний цифровий підпис (ЕЦП): як отримати та застосовувати.
Як сформувати ЕЦП у Приват банку. Інструкція для фіз. осіб, ФОП та ТОВ.
1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
2. Обрати послуги “Відкриття ФОП” та заповніть онлайн-форму на отримання послуги.
3. Надайте адресу реєстрації та вкажіть громадянство.
4. Оберіть вид(и) економічної діяльності – КВЕДи.
5. Дайте відповідь на запитання, чи вели ви підприємницьку діяльність минулого року.
6. Оберіть тип оподаткування.
7. Уточніть контактні данні. Обов’язково як телефон, так й email.
8. Перевірте та підпишіть заяву.
Заповнену заяву на реєстрацію ФОП буде перевірено та автоматично надіслано до ЄДР для проведення державної реєстрації в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.
Якщо ви обрали систему оподаткування (як загальну, так і спрощену), то відповідні відмітки проставляються в заяві про державну реєстрацію. Заява автоматично буде направлена до податкової за місцем вашої реєстрації або за місцем провадження господарської діяльності.
Статус заяви можна перевірити у кабінеті громадянина.
Повідомлення про реєстрацію вас ФОП з’явиться в кабінеті та на електронній пошті. Після того, як запис про реєстрацію ФОП з’явиться в Єдиному державному реєстрі, впродовж 2 робочих днів ви можете отримати виписку з реєстру в кабінеті громадянина або у ЄДР за кодом доступу — він надійде вам на пошту. Виписка має юридичну силу — її можна роздрукувати й користуватися як будь-яким іншим документом.
Якщо у вас СПРОЩЕНА система оподаткування: ви маєте вести облік доходів у будь-якій зручній для вас формі. Реєструвати книгу обліку доходів у податковій не потрібно. Тут можна ознайомитись зі змінами в законодавстві, що це регулюють.
Якщо у вас ЗАГАЛЬНА система оподаткування: після реєстрації ФОП вам потрібно зареєструвати Книгу обліку доходів у податковій службі. Ви можете вести облік на папері або в електронній формі.
Якщо у вас загальна система оподаткування, то на період карантину можна вести свою діяльність і облік доходів без реєстрації книги обліку. Проте протягом 3-х місяців з дня припинення карантину ви обов’язково маєте подати до Центру обліку платників за місцем реєстрації або за місцем реєстрації, що вказано в довідці переселенця, заповнену книгу обліку, яка включає доходи, здійснені протягом карантину.
Перевірити статус платника єдиного податку.
Також ви можете більше дізнатить про роботу ФОП після реєстрації тут:
1. Що робити після відкриття ФОП, частина 1
2. Що робити після відкриття ФОП, частина 2
3. Що робити після відкриття ФОП, частина 3