Прайс — Assets
logo
Перетелефонуйте мені

    Приховати
    Головна > Прайс

    Прайс

    АУДИТ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ФОП: від 500 грн

    ПАКЕТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ФОП:

    ЕКОНОМ (1-2 група)НАЙМАНІ ПРАЦІВНИКИФОП з РРОФОП 3 група 
    від 600 грн на місяць
    при оплаті за 3 місяці — 500 грн
    1500 грн на місяць з 1 найманим 

    кожен наступний співробітник + 300 грн

    від 1000 грн на місяцьвід 1500 грн за квартал (3 міс)
    У вартість входить:

    -подача річного звіту в податкову (при умові обслуговування у нас від 4 місяців), 

    — сповіщення про сплату необхідних податків та контроль своєчасної сплати, 

    — надання реквізитів на сплату податків

    -надання усних/письмових консультацій Замовнику і його представникам з усіх питань бухгалтерського та податкового обліку – до 20 хвилин на місяць. 

    Подання додаткових заяв — рахується як додаткова послуга і оплачується окремо

    У вартість входить:

    — розрахунок зарплати, контроль сплати податків та ЗП 

    — подання звітів за найманими співробітниками

    — підготовка кадрових документів
    — подання квартальних та річних звітів

    — контроль та нагадування про сплату податків

    — надання реквізитів на сплату податків

    — консультації з поточних питань (до 1 години на місяць)

    ведення електронної книги доходів 

    У вартість входить:

    — подача звітів до контролюючих органів,

    — сповіщення Замовника про сплату необхідних податків та контроль своєчасної сплати, 

    — надання реквізитів на сплату податків

    -надання усних/письмових консультацій Замовнику і його представникам з усіх питань бухгалтерського та податкового обліку – до 20 хвилин на місяць,

    — консультації з поточних питань (до 1 години на місяць),

    ведення електронної книги доходів 

    У вартість входить:

    — подача щоквартальних звітів до контролюючих органів,

    — сповіщення Замовника про сплату необхідних податків та контроль своєчасної сплати, 

    — надання реквізитів на сплату податків

    -надання усних/письмових консультацій Замовнику і його представникам з усіх питань бухгалтерського та податкового обліку – до 20 хвилин на місяць. 

    Додаткові послуги сплачуються окремо за попередньою домовленістю 

     

    ВАРТІСТЬ ДОДАТКОВИХ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ФОП 2023 р.

     

    ПослугаВартість 
    Консультація 

    Перед консультацією заздалегідь просимо надіслати список питань

    1500 грн — до 45 хв (по телефону, скайпу або зуму)

    500 грн — 1-2 коротких запитання — письмово з нормами

    Подання річного звіту для ФОП 2 групи з консультацією (одноразово, якщо ФОП не знаходиться на абонентському обслуговуванні у нас)

    За умови надання електронного підпису (ЕЦП)

    1500-2000 грн
    Оформлення документів на отримання допомоги по вагітності та пологах ФОП від 2000 грн
    Реєстрація РРО/Зняття з реєстрації РРО

    У вартість входить:

    -Подача 20-ОПП

    -реєстрація РРО

    — реєстрація касира

    -рекомендація щодо вибору РРО

    -консультація з роботи з РРО

    1500 грн 
    Внесення реєстраційних змін (онлайн)

    • За умови надання електронного підпису (ЕЦП)
    • підбір кведів (якщо треба підібрати від 5 різних кведів)
    • зміна кведів
    • зміна групи ФОП
    500 грн

    500 грн 

    1000 грн 

    Подання додаткових заяв (разово онлайн)700 грн 
    Відкриття ФОП1500 грн 
    Закриття ФОП
    Закриття ФОП + аудит кабінетуЗакриття ФОП з РРО 
    від 1500 грн

    від 2000 грн 

    від 2000 грн

    Заповнення реквізитів в договорівід 100 грн 
    Створення договорувід 1000 грн
    Створення документів:

     

    1 платіжка в банку — 20 грн

    1 рахунок (в екселі)  — 40 грн

    1 інвойс — 50 грн 

    1 акт (в екселі) — 40 грн 

     ТОВ/ ПП

    ВАРТІСТЬ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ 2023 р.

     

    Фінальну вартість обслуговування ми озвучуємо після аналізу бухгалтерської бази 1с/BASE, та обговорення функціоналу з обох сторін

     

    ПАКЕТ “БЕЗ ДІЯЛЬНОСТІ” — вартість при відсутності діяльності

    ПАКЕТ “ГНУЧКИЙ”вартість залежить від кількості виконаних операції, підходить для будь якої компанії

    ПАКЕТ “СЕРЕДНІЙ” — для компаній з оборотом 20-40 млн грн на рік

    ПАКЕТ “ВЕЛИКИЙ” — для компаній з оборотом понад 40 млн грн на рік

     

     

    ПАКЕТ “БЕЗ ДІЯЛЬНОСТІ”

     

    Назва послугВартість
    Подача пустих звітів500 грн — 1 звіт
    Подача звітів з підготовкою даних від 1000 грн — 1 звіт
    вартість узгоджується згідно обсягу роботи
    На протязі місяця немає жодних звернень і звітів0 грн
    Консультація устна1000 грн за 1 годину

    500 грн — 30 хвилин

    Консультація письмова300 грн — 1 коротке питання

    850 грн — 1 розгорнуте питання

     

    ПАКЕТ “ГНУЧКИЙ”
    вартість залежить від кількості виконаних операції

    Назва послугВартість послуг (гривень)  
    0- 20 операцій*1500 -2500 грн.
    20-50 операцій2500- 5500  грн.
    50-100  операцій5500-7500 грн.
    100-200 операцій7500- 9500 грн.
    200-300  операцій9500—12000 грн.
    300-400  операцій12000-14000 грн.
    більше 400  операцій:  кожні наступні 30 операцій500 грн.
    Ведення зовнішньо-економічної діяльності+ 20% до вартості поточного обслуговування
    Кадровий облік300 грн. за 1 працівника на місяць (якщо найманих більше 3 людей)
    Консультації устні850 грн. за 1 годину
    Консультації письмові300 грн — 1 коротке питання

    850 грн — 1 розгорнуте питання

    Складання договоруВід 1000 грн. за договір
    Складання облікової політики Від 4000 грн 

    *Операція – бухгалтерська операція, проведена в бухгалтерській програмі, на підставі якої змінились показники даних: податкова накладна, видаткова накладна, рахунок, платіжне доручення, довіреність, тощо або дія бухгалтера, направлена на виконання обов’язків зазначених в п. 1.1. та п. 1.2. договору на бухгалтерське обслуговування.

     

    ПАКЕТ “СЕРЕДНІЙ”

     

    Сума оплати за бухгалтерське обслуговування фіксована в рамках домовленного обсягу роботи та функцыоналу

     

    Умови:

    наймані працівники — до 10 людей

    обсяг — до 40 млн грн на рік

     

    ПослугиВартість
    • Підготовка всіх необхідних наказів по поточній  господарській діяльності
    • Необмежені консультації 
    • Підготовка платіжних доручень в клієнт банку
    • Підготовка всіх необхідних первинних документів
    • Подача звітності в контролюючі органи
    • Ведення кадрового обліку до 10 осіб (за кожного наступного працівника — 400 грн щомісяця)
    • Інше за домовленістю
    30 000  грн
    Не входить у вартість і обговорюється окремо

    • управлінський облік

     

    ПАКЕТ “ВЕЛИКИЙ”

    Умови:

    наймані працівники — більше 10 людей

    обсяг — понад 40 млн грн на рік


    Вартість: за домовленістю в залежності від функцій

     

     

    ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ, БЛАГОДІЙНІ ФОНДИ. 

    ВАРТІСТЬ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ 2022 р.

     

    Фінальну вартість обслуговування ми озвучуємо після аналізу бухгалтерської бази 1с/BASE, та обговорення функціоналу з обох сторін

     

    ПАКЕТ “БЕЗ ДІЯЛЬНОСТІ” — вартість при відсутності діяльності

    ПАКЕТ “ГНУЧКИЙ”вартість залежить від кількості виконаних операції

    ПАКЕТ “ALL INCLUSIVE” — все включено

     

    ПАКЕТ “БЕЗ ДІЯЛЬНОСТІ”

     

    Назва послугВартість
    Подача пустих звітів1000 грн 
    На протязі місяця немає жодних звернень0 грн
    Консультація устна850 грн за 1 годину
    Консультація письмова300 грн — 1 коротке питання

    850 грн — 1 розгорнуте питання

     

    ПАКЕТ “ГНУЧКИЙ”
    вартість залежить від кількості виконаних операції

    Назва послугВартість послуг (гривень)  
    0- 20 операцій*1500 -2500 грн.
    20-50 операцій2500- 5500  грн.
    50-100  операцій5500-7500 грн.
    100-200 операцій9500-12 000 грн.
    200-300  операцій12 000-14 000 грн.
    300-400  операцій14 000-16 000 грн.
    більше 400  операцій:  кожні наступні 30 операцій500 грн.
    Додаткові послуги:
    Ведення зовнішньоекономічної діяльності+ 20% до вартості поточного обслуговування
    Кадровий облік300 грн. за 1 працівника на місяць (якщо найманих більше 3 людей)
    Консультації устні850 грн. за 1 годину
    Консультації письмові300 грн — 1 коротке питання

    850 грн — 1 розгорнуте питання

    Складання договоруВід 1000 грн. за договір

    *Операція – бухгалтерська операція, проведена в бухгалтерській програмі, на підставі якої змінились показники даних: податкова накладна, видаткова накладна, рахунок, платіжне доручення, довіреність, тощо або дія бухгалтера, направлена на виконання обов’язків зазначених в п. 1.1. та п. 1.2. даного договору.

     

    ПАКЕТ “ALL INCLUSIVE”

    Умови:

    наймані працівники — до 10 людей

    обсяг — до 30 млн грн на рік

     

    ПослугиВартість
    • Підготовка всіх необхідних наказів по поточній  господарській діяльності
    • Необмежені консультації 
    • Підготовка платіжних доручень в клієнт банку
    • Підготовка всіх необхідних первинних документів
    • Подача звітності в контролюючі органи
    • Ведення кадрового обліку до 10 осіб (за кожного наступного працівника — 400 грн щомісяця)
    • Інше за домовленістю
    30 000  грн
    Не входить у вартість і обговорюється окремо

    • управлінський облік